niedziela, 12 grudnia 2010

Hold my hand

Wpadłam na tą piosenkę przypadkiem przeczesując "zapowiedzi" na internetowej stronie Empika. Jest tak cudowna, że aż o mało co nie zaczęłam płakać przy tych wszystkich scenach z koncertów Michaela, Jego tańca. Dla niedoinformowanych w sprawie MJ ^^ : "Hold my hand" to singiel z najnowszej (premiera jutro) płyty Michaela Jacksona "Michael". Jest to niepublikowany wcześniej zbiór piosenek, które MJ nagrywał od 2007 roku, ostatnie poprawki były planowane na parę tyg. po "this is it" tour. No to tyle. Teledysk tutaj :)

4 komentarze:

  1. <3 kocham ten teledysk. Od razu sobie przypomniałam co mam dopisać do listy moich prezentów na Gwiazdkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie, że Ty, Droga M., masz już uzupełnioną listę prezentów, nie?

    OdpowiedzUsuń